Politica de Confidențialitate
S.C. Apexor S.R.L., cu sediul social în Oradea, Str. Paltinului, Nr. 6, jud. Bihor, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J05/134/2019, având C.U.I. RO40423719, email: office@Apexor.ro, este deplin răspunzătoare de procesarea datelor cu caracter personal pe care le colectează în desfășurarea cotidiană a activităților sale și vă garantează protecția acestor date conform Regulamentului (UE) 679/2016 (GDPR). Prezentul document explică tipul de date personale pe care le procesăm, scopul și temeiul pentru care le procesăm și durata pentru care păstrăm aceste date.
1. INFORMATII GENERALE
1.1. Apexor este un operator de date cu caracter personal, asa cum este definit de legislatia in vigoare, mai exact, Regulamentul GDPR cunoscut sub acronimul G.D.P.R. Aceasta inseamna ca detine controlul datelor cu caracter personal colectate si decide asupra modului de prelucrare. Drept urmare, Compania a implementat in procesele de afaceri o serie de politici, proceduri, masuri tehnice si organizationale pentru securizarea acestor date si pentru a asigura respectarea drepturilor persoanelor vizate.
2. DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE
Apexor prelucreaza date cu caracter personal despre dumneavoastra prin mai multe metode:
2.1. Surse publice Apexor colecteaza date financiare despre persoane juridice si date cu caracter personal despre actionarii, administratorii, reprezentantii legali si cenzorii acestor persoane juridice din surse publice precum, dar fara a fi limitate la acestea: Registrul Comerțului, Monitorul Oficial, ANAF, Ministerul de Finanțe, Buletinul Procedurilor de Insolvență, Arhiva Electronică de Garanții Reale Mobiliare, Ministerul Justitiei, etc..
2.2. Surse electronice Atunci cand vizitati website-ul Apexor https://www.Apexor.ro/ vom colecta informatii despre dumneavoastra utilizand fisiere denumite “cookies”, fisiere de mici dimensiuni pe echipamentul dumneavoastra. Cookie-urile nu sunt virusi, ci fisiere de date care ne permit sa va identificam la urmatoarea vizita pe website-ul nostru, pentru a imbunatati si personaliza serviciile pe care vi le oferim prin intermediul website-ului nostru. Mai multe detalii puteti citi in politica noastra de cookie-uri (asta va urma sa o definitivam si punem aici link ulterior).
Utilizăm cookie-uri esențiale și analitice pentru a asigura funcționalitatea site-ului și pentru a înțelege modul în care utilizatorii interacționează cu paginile noastre. Cookie-urile esențiale sunt necesare pentru funcționarea corectă a site-ului, în timp ce cele analitice ne ajută să îmbunătățim performanța generală. Puteți controla preferințele privind cookie-urile din setările browserului dumneavoastră.
Atunci cand doriti sa aplicati la un post de lucru vacant si ne transmiteti prin e-mail CV-ul si/sau scrisoarea de intentie, vom colecta si prelucra informatiile transmise. Mai multe informatii despre prelucrarea datelor in acest proces puteti citi Notă de informare privind prelucrarea datelor în procesul de recrutare on-line.
Atunci cand transmiteti un e-mail despre o posibila comanda catre unul dintre reprezentantii Apexor.
2.3. Consimtamant Apexor va putea sa prelucreze datele dumneavoastra in baza consimtamantului expres si liber exprimat. Prin consimtamant al persoanei vizate intelegem orice manifestare de voinţă liberă, specifică, informată şi lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declaraţie sau printr-o acţiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate.
3. SCOPUL SI LEGALITATEA PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Apexor utilizeaza datele dumneavostra cu caracter personal in mod legal, in conformitate cu prevederile legale aplicabile si in totala conformitate cu prevederile Regulamentului GDPR, specific art. 6.1, astfel:
- 3.1 In baza consimtamantului dumneavoastra, pentru: Oferte publicitare;
- 3.2 In baza interesului legitim, pentru:
- Comunicarea cu dumneavoastra ;
- Informari despre compania Apexor ;
- Informari despre produsele si serviciile Apexor ;
- Pentru dezvoltarea serviciilor noastre potrivit nevoilor si cerintelor dumneavoastra;
- Pentru operarea eficienta a sistemelor si aplicatiilor IT&C de colectare, stocare si procesare a informatiilor comerciale;
- Pentru imbunatatirea securitatii sistemelor si aplicatiilor IT&C;
- Pentru comunicari privind evenimentele Apexor (inclusiv poze sau filmari de le evenimentele Apexor)
- 3.3 Pentru executarea contractelor comerciale:
- In intocmirea si transmiterea de oferte comerciale pentru contracte comerciale;
- In livrarea serviciilor contractate si pentru indeplinirea obligatiilor contractuale;
- Pentru suport tehnic necesar executarii contractului.
- 3.4 Pentru indeplinirea obligatiilor noastre legale:
- In cazul cererilor primite de la autoritatile de stat competente vom coopera si furniza date, inclusiv date cu caracter personal, cu verificarea atenta a legalitatii acestor cereri;
- Vom coopera cu autoritatile competente in situatii care implica activitati ilegale, activitati de frauda s.a., furnizand date (inclusiv date cu caracter personal) dupa ce verificam legalitatea cererilor.
- 3.5 Pentru apararea drepturilor noastre legale:
- In cazul încălcării drepturilor Apexor, a utilizatorilor, a altor candidați, a angajaților și a altor persoane vizate, sau în cazurile prevăzute de lege.
In cazul in care vom avea nevoie sa prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in alte scopuri decat cele descrise in acest document, o vom face doar cu informarea sau consimtamantul dumneavoastra aprioric (exprimat in prealabil).
4. MODUL DE STOCARE SI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL. MASURILE DE SECURITATE.
Datele cu caracter personal colectate de catre Apexor sunt prelucrate in Uniunea Europeana, in locatiile Apexor, la furnizori de servicii a infrastructurii IT&C si/sau furnizori de aplicatii specifice. In dezvoltarea infrastructurii IT&C Apexor a tinut cont de cele mai bune practici din domeniu, astfel:
- Perimetrul virtual al organizatiei este securizat cu echipamente de tip firewall;
- Perimetrul fizic al organizatiei este securizat cu echipamente de tip CCTV;
- Aplicatiile specifice activitatii Apexor sunt actualizate periodic pe masura ce furnizorii de tehnologie publica patch-uri;
- Serverele si echipamentele utilizatorilor interni sunt protejate cu aplicatii anti-virus si anti-malware;
- Echipamentele utilizatorilor interni si anumite baze de date critice vor fi protejate cu aplicatii de criptare, daca este cazul;
- Accesul la sisteme si aplicatii al utilizatorilor este controlat si monitorizat;
- Infrastructura critica de comunicatii este asigurata cu sisteme de alimentare cu energie de urgenta.
Apexor nu va face publice si nu va transfera catre entitati neautorizate datele dumneavoastra personale.
5. DURATA STOCARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele dumneavostra cu caracter personal vor fi stocate strict pe durata necesara indeplinirii scopului pentru care au fost colectate sau pe durata impusa de indeplinirea obligatiilor legale. De exemplu, datele din formularele de contact se vor pastra 6 luni de la momentul transmiterii acestora. Pentru contactele comerciale, dupa inchierea acestora, datele personale se vor pastra pe o perioada de 36 luni pentru realizarea unor drepturi legale, daca este cazul. De asemenea, dupa incetarea contractului, conform legislatiei fiscale aplicabila platilor, datele personale din instrumente de plata si contract vor fi stocate pe o perioada de 10 ani. Daca nu intervine un contract intre dumneavoastra si Apexor, datele dumneavoastra vor fi pastrate pentru o perioada de 12 luni. Dupa expirarea perioadei de stocare, datele dumneavostra cu caracter personal vor fi sterse.
6. ACCESUL TERTILOR LA INFORMATIILE DUMNEAVOASTRA
Informațiile nu sunt împărtășite cu companii terțe, cu exceptia furnizorilor de servicii ce fac site-ul nostru utilizabil și a furnizorilor indispensabili în executarea obligațiilor contractuale asumate. Apexor poate uneori să fie obligată să dezvăluie datele dumneavoastră unor terțe părți, cum ar fi autoritățile locale, instanțele judecătorești, organismele de reglementare și / sau agențiile de aplicare a legii în scopul respectării legilor și reglementărilor aplicabile sau ca răspuns la o procedură legală. Vom împărtăși, de asemenea, informațiile dumneavoastră personale cu terțe părți dacă avem consimțământul dumneavoastră sau pentru a detecta, a preveni sau a aborda în alt mod fraude, breșe de securitate sau probleme tehnice, sau pentru a proteja compania împotriva încălcării drepturilor de proprietate sau împotriva încălcării siguranței Apexor, a utilizatorilor, a altor candidați, a angajaților și a altor persoane vizate, sau în cazurile prevăzute de lege. Vom dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal doar în scopurile și acelor terțe părți, după cum este descris mai jos. Apexor va lua măsurile necesare pentru a se asigura că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate, securizate și transferate conform legii în vigoare.
7. FURNIZORII EXTERNI DE SERVICII
Acolo unde este necesar, vom însărcina alte companii și persoane fizice să îndeplinească anumite sarcini care contribuie la serviciile noastre, în numele nostru. Putem, de exemplu, să furnizăm, date cu caracter personal către agenți, contractori sau parteneri pentru găzduirea bazelor noastre de date, pentru serviciile de prelucrare a datelor sau pentru a vă trimite informații pe care le-ați solicitat. Vom partaja sau pune la dispoziţie furnizorilor externi de servicii acele informații, în măsura necesară, pentru a procesa solicitările dumneavoastra. Aceste informații nu pot fi folosite de aceştia pentru orice alte scopuri, în special nu pentru scopurile lor sau pentru terțe părți. Furnizorii de servicii externi Apexor sunt obligaţi prin contract să respecte confidențialitatea datelor cu caracter personal.
8. ORGANISMELE PUBLICE
Vom dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal doar organismelor publice, dacă acest lucru este cerut de lege. De exemplu, Apexor va răspunde solicitărilor din partea instanțelor judecătorești, organelor de aplicare a legii, agențiilor de reglementare și altor autorități publice și oficiale, care pot include astfel de autorități şi din afara țării de reședință.
9. TRANSFERURI INTERNAȚIONALE DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate către destinatari stabiliți în afara Spațiului Economic European. Ne vom asigura că toate transferurile au loc în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor, inclusiv prin încheierea de contracte privind transferul de date dacă este necesar. Orice transferuri de date cu caracter personal în alte ţări decât cele pentru care s-a luat o decizie în ceea ce privește caracterul adecvat al nivelului de protecție a datelor de către Comisia Europeană, aşa cum sunt enumerate pe site-urile oficiale se efectuează pe baza unor acorduri contractuale care utilizează clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeană sau alte garanții corespunzătoare, în conformitate cu legea în vigoare.
10. TRANSFERURILE DE AFACERI
În legătură cu orice reorganizare, restructurare, fuziune sau vânzare sau alt transfer de active (colectiv denumite „Transfer de afaceri“), vom transfera date, inclusiv date cu caracter personal, într-un volum rezonabil și după cum va fi necesar pentru Transferul de Afaceri, și cu condiția ca partea destinatară să fie de acord să respecte datele dvs cu caracter personal conform cadrului legislativ aplicabil privind protecția datelor. Compania va continua să asigure securitatea și confidențialitatea oricăror date personale și să notifice utilizatorii afectați înainte ca datele cu caracter personal să devină subiectul unei alte politici de prelucrare a datelor personale.
11. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ CONFORM REGULAMENTULUI 679/2016 GDPR
Ca persoană vizată aveți drepturi specifice cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră. Apexor vă va respecta drepturile individuale și se va ocupa de interesele dumneavoastră în mod corespunzător.
- Dreptul de retragere a consimțământului: Vă puteți retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în orice moment.
- Dreptul la rectificare: Puteți obține de la noi rectificarea datelor cu caracter personal care vă privesc. Facem eforturi rezonabile pentru a păstra datele cu caracter personal utilizate continuu – care sunt în posesia sau controlul nostru – exacte, complete, actuale și relevante.
- Dreptul la restricție: Puteți obține restricționarea prelucrării dacă:
- contestați corectitudinea datelor – pentru perioada verificării acestora;
- prelucrarea este ilegală și preferați restricția în locul ștergerii;
- nu mai avem nevoie de date dar doriți păstrarea lor pentru constatarea sau apărarea unui drept;
- vă opuneți prelucrării și se verifică dacă interesele noastre prevalează.
- Dreptul de acces: Ne puteți cere informații privind datele deținute, scopul, sursa și destinatarii acestora. Vă oferim gratuit un exemplar. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru copii suplimentare.
- Dreptul la portabilitate: La cerere, vom transfera datele către alt operator, dacă este posibil tehnic și legal.
- Dreptul la ștergere: Puteți solicita ștergerea datelor dacă:
- nu mai sunt necesare pentru scopul inițial;
- vă opuneți prelucrării ulterioare și cererea este validă;
- datele au fost prelucrate ilegal.
- Dreptul de opoziție: Vă puteți opune oricând prelucrării, iar noi vom înceta prelucrarea cu excepția cazului în care există motive legitime și imperioase.
- Dreptul de a depune o plângere: Dacă suspectați o încălcare, puteți depune o plângere la:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresă: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, București, 010336
Email: anspdcp@dataprotection.ro
Vă rugăm să rețineți: Vom încerca să soluționăm cererile în maximum 30 de zile. În cazuri complexe, putem extinde acest termen justificat. Putem refuza accesul dacă există prevederi legale care o impun, caz în care vom comunica motivul.
Pentru a exercita drepturile, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare scrisă și semnată la sediul nostru sau la adresa de email office@Apexor.ro. Putem solicita informații suplimentare pentru a verifica identitatea solicitantului.
12. ACTUALIZAREA NOTEI DE INFORMARE
Prezenta Notă de Informare este revizuită periodic pentru a include toate măsurile tehnice și organizatorice introduse de Apexor pentru a contribui la un mediu informatic echilibrat și securizat.